Dyrektor: Katarzyna Feltynowska
Zastępca Dyrektora: Maria Mazur
tel.: (22) 601 41 37
fax: (22) 601 44 53
Struktura Biura:
– Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tel.: (22) 601 75 61
– Wydział Zamówień Publicznych
Tel.: (22) 601 54 96
– Wydział Logistyki
Tel.: (22) 601 74 81
– Wydział Archiwum, Ewidencji Cudzoziemców i Spraw Kancelaryjnych
Tel.: (22) 601 56 39
Fax: (22) 601 75 07
Dzień tygodnia | Nr okienka pracy | Godziny pracy |
---|---|---|
poniedziałek – piątek | 2 | 9.30 – 14.30 |
poniedziałek – piątek | 4 | 9.30 – 14.30 |
Wnioski po odbiór dokumentu podróży przyjmujemy codziennie w okienkach nr 2 i 4.
Wnioski, które przyjęliśmy w godzinach 9:30 – 13:00 realizujemy w tym samym dniu od godziny 14:00.
– Kancelaria Ogólna
Tel: (22) 601 54 14
Do zakresu działania Biura Dyrektora Generalnego należy przede wszystkim:
1) opracowywanie założeń polityki kadrowej w Urzędzie;
2) koordynacja procesu systemu zarządzania, zgodnego z normą ISO 9001 i wymaganiami systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym w Urzędzie;
3) obsługa kadrowa osób zatrudnionych w Urzędzie;
4) koordynacja umów cywilnoprawnych zawieranych z osobami fizycznymi, w szczególności prowadzenie ewidencji tych umów;
5) organizacja szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników Urzędu;
6) koordynacja opisów i wartościowania stanowisk pracy, rekrutacji na wolne stanowiska pracy, służby przygotowawczej, pierwszej oceny i oceny okresowej członków korpusu służby cywilnej;
7) organizacja praktyk studenckich, staży i wolontariatu na rzecz Urzędu;
8) kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie;
9) opracowywanie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
10) koordynowanie działań związanych z udzielaniem przez Urząd zamówień publicznych, w szczególności:
a) planowanie, przygotowywanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
b) współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej na rzecz jednostek administracji publicznej;
c) współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie udzielanych zamówień;
d) prowadzenie rejestrów wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielonych przez Urząd zamówień publicznych.
11) obsługa administracyjna, gospodarcza, techniczna oraz logistyczna komórek organizacyjnych Urzędu oraz obiektów Urzędu z wyjątkiem ośrodków dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy, w szczególności prowadzenie spraw związanych z:
a) zaopatrzeniem komórek organizacyjnych Urzędu w niezbędny sprzęt kwaterunkowy, biurowy, gospodarczy, sprzęt łączności, materiały eksploatacyjne i kancelaryjno-biurowe, pieczęcie i stemple, środki higieny osobistej, druki i formularze, prasę i czasopisma;
b) działalnością inwestycyjno-remontową oraz usługowo-konserwacyjną;
c) obsługą logistyczną konferencji i szkoleń.
12) wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomościami pozostającymi w zarządzie trwałym Urzędu z wyłączeniem spraw należących do właściwości Departamentu Pomocy Socjalnej, w tym planowanie i realizacja przeglądów technicznych obiektów, remontów oraz prac usługowo-konserwacyjnych;
13) prowadzenie gospodarki transportowej w zakresie dotyczącym pojazdów pozostających w dyspozycji Biura;
14) koordynacja ubezpieczenia mienia Urzędu;
15) wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego Urzędu z wyłączeniem spraw należących do właściwości Departamentu Pomocy Socjalnej i Biura Informatyki
16) koordynacja łączności w obiektach Urzędu zlokalizowanych na terenie Warszawy;
17) obsługa socjalna pracowników Urzędu, w zakresie dotyczącym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
18) zapewnienie tłumaczenia dokumentów oraz pism na potrzeby Urzędu;
19) zakładanie i prowadzenie archiwów w Urzędzie;
20) prowadzenie depozytu dokumentów podróży, zdeponowanych przez cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
21) wprowadzanie do krajowego zbioru rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców, zwanego dalej „krajowym zbiorem rejestrów”, wpisów w przedmiocie zwrotu lub przekazania dokumentów podróży;
22) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem danych przetwarzanych w krajowym zbiorze rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców oraz w innych rejestrach prowadzonych przez Szefa Urzędu, z wyłączeniem informacji związanych z realizacją obowiązku szkolnego małoletnich cudzoziemców i współpracy z placówkami edukacyjnymi;
23) udostępnianie danych zgromadzonych w zarchiwizowanej dokumentacji wytworzonej;
24) bieżąca obsługa cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej oraz cudzoziemców, którym został nadany status uchodźcy lub została udzielona ochrona uzupełniająca;
25) przekazywanie cudzoziemcom tymczasowych zaświadczeń tożsamości cudzoziemca;
26) pobieranie odcisków linii papilarnych cudzoziemców w celu wydania kolejnego dokumentu podróży przewidzianego w Konwencji Genewskiej lub karty pobytu;
27) prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu, sekretariatów Szefa Urzędu, Zastępców Szefa Urzędu i Dyrektora Generalnego Urzędu;
28) prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu.